jobb

Ha har jobbat idag 9-17.. å efter jobbet så skulle jag har åkt hem till en arbetskamrat. men jag orkade inte för att jag har inte kunnat sova inatt så jag är lite trötter..
vi skulle ha bakat pepparkakor å drukit glögg (blä) som tur va så va de ju inte bara jag som skulle ha varit dit så hon blir inte själv.. de va ett antal arbetskamrater som skulle dit där..
Jag sitter hemma å har de skönt ja med en dator i knät och så sitter jag å tittar på tv(inget vidare bra men de kommer la)
just när jag hade lagt mig som skönast och tänkte blunda lite så börjar en granna spela gitarr:S å de låter så jävla mycket.. men men han slutar la snart eller så börjar han med någe annat när han väl har slutat... men men nu ska jag la titta vidare på tv.. eller så ska jag åka å köpa något å äta... börjar bli lite hungrig...



Jag saknar dig daniel:(
Love you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0