Ja ha

Tisdag!
Han ju inte skriva igår.
Först så jobbade jag från 9-16:30 å efter de så åkte ida å jag hem till mig å så fixade jag mig i ordning för jag skulle på julbord de va Nordick bakeoff som bjöd eller så man kan säga bonjor eller hur de nu stavas.. Ja ja
vi skulle vara där halv 7 vid 6 så åkte jag å hämtade elin. He vi var först på plats.
Vi var bjudna till buskåkers å de ska vara ett väldigt fint ställe eller de va ett fint ställe.. gott va de å.. jag tror att alla blev propp mätta de va ju knapt att man orkade efterätten.. Vi var in te så långvariga jag va hemma igen vid 9.. å när jag kommer hem så är min Älskling hemma å väntar på mig:D jippi äntligen fick jag pussa på han:D hihi
För en gångs skull så kunde jag sova ordentligt å de va riktigt skönt som jag inte gjort under hela helgen..


Onsdag!
Idag så har jag jobbat från 9-18.
Det har igentligen inte varit strässigt alls idag jag har tagit te lugnt hela dagen va i bageriet å igår ute på golvet 10 i 6  så var jag klar.. jag hoppas bara att jag inte glömt något nu för då blir dom inte glada på mig i morgon.. men de tror jag inte.. hmm gräddmaskin,(x)
ugn1,(x)
ugn2(x)
golv(x)
maskiner(x)
plåtar(x)
stick(x)
bröd(x)
 ne jag kan inte ha glömt något.
Ja om inte annars så visas de väl i morgon.
börjar 11 å slutar 6 i bageriet å sen så ska jag springa upp å byta lite kläder sen så ska jag ner på golvet å dra varor.
Vet inte hur långt tid de kommer att ta.. men jag har 2 timmar på mig å de kommer de ju inte att ta men jag slutar 8 iaf.
gu så jobbigt dan efter så ska jag börja halv 6 så när jag kommer hem så ska jag sova på en gång..
De tråkiga är att Daniel inte kommer att vara hemma då:( han ska hem till sin mor å far för att han ska spela innerbandy.. och jag kan inte åka å hämta han för då blir de för sent för lilla mig så jag får väl se hur jag gör..
Nä nu ska jag kolla klart på efterlyst å sen ska jag nog sova tror jag..




Ha en trevlig kväller

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0