Hi

Ja va ju ledig idag så jag har väl inte gjort så vidare mycket.
Har väl slagin in lite paket (blev inte klar)
För att mamma ringde å bad mig komma till kupolen för att hjälpa henne att vara smakråd (gick inge vidare bra)
hon köpte då inget så länge jag va med:D
åkte hem efter att monica å mamma hade ätit lite.
Så när Älsklingen kom hem så gjorde vi lite mat å just när vi höll på att göra den så kommer mamma å monica å halsar på nog för att jag viste att de skulle komma. Men jag hade ingen aning om när:D

Dom har nyligen åkt.
Monica ville ha något som jag hade köpt på dollar stor så dom skulle åka dit.
Ja resten av kvällen så ska jag la vanta på att assi ska komma in ska väl prata med henne om morgon dagen få se om de blir något.. annars åker jag själv. För jag har inte hittat något till min Älskling änn.
Ja annars så ska jag slå in mer julklappar å sen så ska jag kika på tv.


Ha en trevlig kväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0