Helgen

Ja nu va de ju sådär längesen man skrev igen då.. jag hinner ju inte med. jag bara jobbar å jobbar så jag hinner inte med så myket mer.. men de ska jag försöka att ändra på.. nog för att jag kommer att jjobba å jobba men jag kan ju försöka att hinna med att skriva mer:D

Ja ja jag har väl inte gjort så jätte mycket eller har jag:D hehe
ne men i fredags så jobbade jag (som vanligt)
7-13:30 skön tid.
efter de så åkte jag hem å fixade lite
när danile kom hem så gjorde han sig i ordning å sen efter de så åkte vi hem till mor å far å kikade på lucia å så blev de aktion senare.. Älskar när det är lite roliga saker som händer där mor å far bor:D saknar de i bland.. men men de blev ju lite lotteri å så vi vann på alla lotterier de va 3 st ett barnlotteri den lotten fick martin min systersom för han blev lite lessen när en sak som han ville ha försvann.
Sen blev de vuxenlotteri å då fick vi faktist första pris:D en matkasse full med go saker:D hihi å sen så va de ett tomte lotteri där man fick ropa in lotterna:D hihi å då vann vi 2 vy kort hehe men men man kan ju inte vinna första pris varje gång heller.
ja ja efter att allt va slut så plockade jag syrran daniel å syrrasn kille ihop alla stolar å så åkte vi hem  till mor å far för att sova lite. dagen efter så åkte vi hem till blge igen å vidare till Älsklingens jobb de va öppet hus så de blev tipspromenad å fika å så fick man en aladin ask å lite julskinka:D mums hehe
sedan åkte vi vidare till Daniel mor å far så så åkte vi lite skoter å så:D roligt, roligt:D
efter de (gu va vi har åkt) så åkte vi hem igen å gjorde oss fina för vi va bjudna på middag hos sarah å niclas:D även fia å markus va där de va jätte trevligt.
Tack för en jätte trevlig kväll:D
Ja vi sov över där å sen på morgoenen eller morgon å morgon klockan va väl vid 12:D så åkte vi hem.
När bejben å jag kom hem så städade vi lite.. å så tände vi ljus. De e ju 3 advent idag å ja sen har de väl inte hänt så mycket mer denna helg ska jobba i morgon  som vanligt.. börjar halv 6 på morgonen så jag ska sova tidigt i kväll






Ha de fint Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0