HAHAHA

Lä Ju berätta lite om julafton
De va jätte kul när väl tomten kom:) hehe
Min mor sa till min syster son
Mor: om tomten går förbi så måste du ropa och säga att det är han han ska in)
Martin: (skriker med dörren stängd) DET ÄR HÄR!!!
Jag: Du får ropa om han går förbi
Martin: DET ÄR HÄR!! (med dörren stängd)
Då öppnar jag dörren
Martin: DET ÄR HÄR; DET ÄR HÄR!!!!!!!
hehe
Jag: DU får säga välkommen till tomten
Martin Välkommen tomten DET ÄR HÄR!!
Tomten:finns det några snälla barn här?
Martin: JAAAA!!!!!

HEHE de va så gulligt så kom tomten in och när han började att läsa upp alla julklappar så sa martin tack innan han hade kommit fram till tomten:D haha

De va jätte gulligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0