Duschat

Har just kommit ut ur duschen å jag skulle behöva diska... men jag hinner inte för jag ska åka om 5 min:S Älsklingen kommer inte bli glad på mig om jag inte har diskat när han kommer hem.. men jag tror inte att jag å assi blir så långvariga vi ska ju bara på kupolen å dollarstor.:D
Och köpa presenter till våra Älsklingar.. Jag vet inte vad jag ska köpa:(
Hjälp mig de jag vill köpa e fördyrt vi har en max gräns på 500 kr
Det jag vill köpa kortar betydligt mer.. Men han är ju värd de
Som står ut med lilla mig dagarna i ända:D hehe
Nä nu lä jag rulla ska hämta assi efter att hon har kört klart
Hoppas de går vägen med körkortet assi bus
OBS!! Det är inte idag hon ska köra upp det är en annan dag:D haha
Jag vet när:P



Mvh Elena

Kommentarer
Postat av: anna

hehe inte idag men väldigt snart!! ;S:D

2008-12-18 @ 16:11:27
URL: http://shaakethat.blogg.se/
Postat av: Cecilia - Sjunger i bloggen!

Du har så fin blogg!

Jag har lagt upp veckans "Sång i bloggen" idag. Kika gärna in och säg vad du tycker :D

Jag sjunger på svenska för första gången i bloggen nu!

Hoppas att du har haft en fin dag hittils!

Kram :*

2008-12-18 @ 16:45:28
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0